Saturday 30 April 2011

Akademi Fantasia Bajet Rendah?

Assalamualaikum dan Salam berlapekk~

Hye Kluang~ hik2.. aku ade kat kluang lonie.. wuu~ sesampai jek Kluang, teros aku amek remote control bukak channel 104.. hik2.. nak tengok AF.. tapi kan, bapak bosan laaa AF kali ni.. Stage AF kali ni macam bajet rendah sangat.. aku dengo kate, ni AF yang terakher.. biasenye, kalau terakher, mestilaa buat stage yang grand gile an? Pada pandangan aku, stage Maharaja Lawak daa lagi grand dari AF.. Stage macam xbermaya langsung.. Lighting pon xsemenarek macam AF-AF yang lepas.. student AF kali ni pon nampak macam $%^&~ 

Tapi, dengan kehadiran 2 pelajar yang baru dibawa masok, Hazama and Fina, baru nampak siket laa ade gak orang yang berkualiti masok AF.. Hazama nyanyi lagu srikandi cinta.. suara memang xpaya dipertikaikan laa an.. cuz die memang penyanyi yang berkaliber.. dan yang paling menaekkan bulu2 korang bile terdengar suara Fina.. pehhh~ Fina memang penyelamat Akademi Fantasia musim ni laa.. setelah beberape minggu ni sangat hambar, akhernye, ade gak penyelamat program realiti paling popular ni.. tapi an, even ko xsehebat Fina, aku tetap sayang ko Neraa~ hik2.. 

Buah Chempedak di luar pagar~
amek galah tolong tunjukkan
Kami budak baru belajar~
kalau salah tolong jolokkan

No comments: