Thursday, 28 February 2013

Cinta Si Pelik~

Assalamualaikom dan Salam Deepavali~

Sebagai seorang watak utame dalam blog ni, Yen akhirnye menpertemui jodohnye lalu berkapel~ Sebagai seorang yang si Pelik, Yen cube memelikkan pasangannye~

Yen : Saye sangat tak sangka, akhernye kite berdua bersatu jugak *hik2.. tajuk lagu tuu~*

Effa : Saye pun tak sangka gak.. =)

Yen : Tapi, sye ade satu permintaan, sye harap awk leh tunaikan..

Effa : Ape permintaan awk?

Yen : Saye suka sangat dengan name Tasha.. So, boleh tak sye panggil awk Tasha?

Effa : Kalau awk suke name tasha, nape nak panggil sye Tasha? Kan lagi elok kite letak jek name Tasha kat anak kite nanti..

Yen : Anak? tapi sye cume nak kapel ngan awk jek.. Sye xde niat pon nk kawen ngan awk..

Effa : Knapee? =='

Yen : Sebab mak sye nak cucu yang cantik/hensem.. Kalau sye kawen ngan awk, konpem laa mak sye xdapat cucu yang cantik/hensem.. =='

Effa : Sye ni xcukop cantik ke untuk proseskan anak yang cantik/hensem?

Yen : Sebab awk sangat cantik la sye xkonpiden yang awk akan proses anak yang cantik/hensem.. Agpon sye ni bukan hensem pon..

Effa : Sebab awk xhensem la awk kene kawen ngan sye untuk memperoleh anak yang cantik/hensem..

Yen : emmm.. Awk ni dulu xbelajo math ke?

Effa : Ape kene mengene math ngan isu anak ni?

Yen : yelaa.. cantik = positive.. hodoh = negative..

Effa : so?

Yen : sye ni hodoh.. so, sye negative.. Awk tu cantikk.. so, awak positive..

Effa : so?

Yen : negative + positive = negative..