Tuesday 12 April 2011

Yen dan Chenta~

Asalamualaikom dan Salam berlapek~

wuu~ lame xupdated blog.. bese laa an.. awal2 bulan ni brotbret aku ni memang terok siket~ aku xsuke bahase omputeh!! update = kemaskini.. ape kene mengena up = atas n date = tarekh dengan kemaskini? kemas = tidy kini = now.. nape kemaskini bukan tidynow? huhh~ omputeh memang suke merosakkan pemikirn kite jek.. aku lak ske merosakkan bahase omputeh~ tp lantak p la ngan bahase orang puteh ni.. aku xde niat pon nak kapel ngan Emma Watson.. so, xpaya laa nak belajar2 bahase omputeh.. pelik aku ngan Emma tu.. keje kat watson pon leh popular.. Effa keje kat Guardian, xpopular pon even daq kat tempat die keje panggil die Effa Guardian..

aahhh~ tegak kepada titik (strait to the point) , Yen dan Chenta.. Ramai tnye aku, aku ni da kapel ke? then, aku jawab belom.. then dorang xmo caye cuz dorang cakap, muke macam aku,xkan single plak.. huhh~ lau korang xmo xcaye aku, nape korang tanye aku? lom pape da saling xcaye mempercayai.. camne nak kapel gini~ tp, aku xamek pot pon dorang caye aku ke x.. knape aku xkapel? senang jek jawapannye.. xde jodoh ag.. nak wat camne an.. tp an, aku ni memang orang yang xboleh kapel kot. pasai ape?

1st, aku kan.. mempunyai masalah untuk mengecam orang.. meh aku short stori siket ngan korang eh.. dolu aku ade kapel ngan daq Nurse kat tempat aku belajo tu.. one day, aku jenjalan laa keliling kolej aku yang 'luas' tu.. aku nak p library.. so, kene laa melalui fakulti Nurse cuz library dekat ngan Fakulti nurse.. *ade plak an kolej aku fefakulti ni an* Pastu dari jaoh aku macam nampak kelibat aweq aku tu.. so, aku senyum lebor laa kat die an dengan harapan die membalas senyuman aku tu.. aku tengok, die wat dekk jek.. bile da sampai dekat, aku tgok nametag *aku tengok nametag oke.. even korang ske pakai nametag kat tempat berbonggol, aku tgok nametag gak~* name daq tu laen an.. patot laa daq tu membalas senyuman aku ngan muke yang pelik.. adeh~ salah orang.. camne laa aku xsalah orang.. unipom kat kolej aku tu da la samee.. biru belake.. muke lak pattern pon nak dekat same.. ka best lau aweq aku kai baju merah.. senang siket aku nak membezakan aweq aku ngan sesemot biru ni~

2nd, aku ni ego, xpandai pujok and merajok strong~ bese ego aku ni datang taim aweq aku merajok.. bile aweq aku merajok, aku pujok la sekali.. then die ngengade, ego aku datang laa an.. bile ego aku datang, aku pon xamek pot ah ngan aweq aku.. nak majok, majok laa.. disebabkan die merajok lame, aku lak merajok laa.. hahaha~ wuuu~ sebab tu kot orang cakap aku ni chilidish.. =='!

huu~ malas nak cerite cinte ag.. tapi aku suke tgok cter2 cinte.. tp, xde laa sampai nanges macam kawan aku an.. tgok lagenda budak syaitonn pon nanges.. haa~ tadi an, ade staff maen cocok pinggang aku.. aku geli.. aku ckap laa kat staff tu.. orang yang geli ni penyayang.. die gelak lak.. die cakap, "ko tu bukan penyayang.. ko tu manje" wuu~ aku manje beb.. hahaha~ end~

jawab..jawablahhh tanye ku ini.. apa ku telah di hatimu
atau ko hanyaa mimpiku.. tolong katekan... katakan padaku bila
ku xada dihatimu.. biarlah kau hidup di mimpiku - jawab,armada

No comments: