Sunday 3 April 2011

Akademi Fantasia?

Assalamualaikum dan Salam Muhibah~

Sedar xsedar, aku berada di Kluang semalam cuz ade kezen aku kawen kat Muo.. 12.30p.m semalam, aku terus mintak izin kat Abg Fad tok balik.. Aku p Muo naek kereta Persona berspoiler tinggi yang didrive oleh Abang aku.. Pas da sampai Muo tu, kekonpem laa majlis da abes an.. tp sempat gak laa aku mengcengkaut nasik minyak beberape suap.. Pastu, teros balik Kluang.. Happening siket ah umah aku ngan bunyik2 budak kecik.. Anak2 Buah aku pon bermalam kat Kluang.. Wuu~ tembam tol anak buah aku yang ke 2 tu.. godek2 Remote Control, tersinggah lak aku kat channel 104.. konsert tirai AF.. wuu~ aku ni bukan laa layan sangat pon Af ni.. tapi, disebabkan muke aku macam Felix Af, terpakse laa aku layan..

Fyi, KPJ Ampang Puteri, tempat yang aku sedang menjalankan Ibadah praktikal ni, adelah pengSPONSER untuk hal kesihatan para Student AF9 ni.. so, lau Niera saket demam ke, die akan dibawa ke KPJ Ampang ni tok diberikan rawatan.. ehem2.. sape itu Niera? haha.. beliau adelah salah sorang student AF9 laa.. cumel, ayu, shyshyshell gitu.. ahhh~ lau die selisih ngan aku kat Hospital tu, bukan aku cam die pon..

xde mende pon aku nk cakap pasal AF ni.. cume aku lihat, ade student yang cube menarek undi ngan cara sama yang pernah dibuat oleh Aril.. Dolu, taim Aril join 1st Edition taim Gangstarz dolu, Kumpulan ini cube membawa imej K-Pop.. K untuk Korea.. bukan untuk Kelantan or Kluang n Kandahar sekalipon.. Korea oke.. tapi, taim tu, K-Pop belum meniti popularitian pun.. tapi, taim Aril join AF, die membawa imej Shuffler lak.. taim tu mmg popular laa an Tarian si Parkinson tu.. n ramai gadis-gadas yang meminati sapel ni mengundi Aril.. dan AF9 kali ni pulak, ade student bername Erul yang cube menarik undi2an dengan membawa imej K-Pop.. kekonpem laaa gadis-gadas yang meminati K-Pop akan mengundi beliau an? yelaaa~ nak tunggu Heechul Suju masok AF memang tak laa an..

Sekarang ni kan demam K-Pop.. ramai yang dok gile blajo bahase Korea nii.. t taim kene soal lam kubur kang bukan korang speaking Korea pon.. apeDaa~ daripade korang belajo bahase Korea tu, bek korang Fasihkan Bahase Arab korang.. sekurang2nye leh ah gak korang Tau isi kandungan Al-Quran an?

Sat g aku nak kekemas barang cuz nak berangkat ke Ampang.. wuu~ AFUNDI Niera okehh~ =)

"Kera di Hutan disusukan
Niera di AF di AFUNDIkan"

3 comments:

Unknown said...

yelaaa~ nak tunggu Heechul Suju masok AF memang tak laa an..

Caya lah boboy

MistaZaharin said...

wuu~ mak pon bace blog boboy? =)

Nurfazilah Cipa said...

haha!sound baek pny..blaja base korea tuh:)