Tuesday, 19 April 2011

Jangan Menangis Untukku~

Assalamualaikom dan Salam berlapekk~

hari ni aku da tuko lagu kat blog aku.. huhu.. best wow lagu ni.. lagu indon yang dinyanyikan oleh LUVIA.. korang pernah dengo ke band ni? xpernah kan haha. best woo music n lirik die.. aku layan lagu2 genre macam ni bukan aku jiwang.. cume aku tertarek ngan muzik  yang dibawe dan lirik yang menusuk kalbu.. haha.. enjoy it~

Sekali ku telah berjanji
Tak akan mudah ku telan kembali
Karna ku t’lah memilih
cinta hanyalah satu
‘Tuk dirimu
Namun apa yang t’lah kau beri
Memang lidah memang tak bertulang
Dulu kita berjanji tak akan pernah saling menyakiti
Reff:
Cukuplah sudah jangan menangis untukku
Hapuslah air matamu
Beribu kata maafmu takkan merubah
Hati terlanjur terluka
Selalu ‘tuk mencoba dan terus mencari
Jalan untuk maafkanmu
Walau ku tahu semua hanya sia-sia
Ku sadar cintamu terlahir bukan untukku
Back to Reff
Selalu ‘tuk mencoba dan terus mencari
Jalan untuk maafkanmu
Walau ku tahu semua hanya sia-sia
Ku sadar cintamu terlahir bukan untukku

No comments: