Saturday, 9 April 2011

Kisah Aku~

Assalamualaikom dan Salam berlapek~

wuu~ ni blog aku, tapi aku jarang tulis pasal aku.. so, arini aku nak tulis pasal aku.. aku akan tulis, ape yang orang pernah cakap kat kau.. =)

Childish
- wuu~ aku keanak-anakkan kah? tah laa.. aku rase laa.. nape korang cakap aku childish ek? sedangkan aku da layak bergelar bapak korang tauu? lau tengok wonderpets tu di kira childish gak ke? macam laa korang xtgokk.. wuu~ tp, tah la.. aku cam rase aku ni childish gak.. cuz aku suke merajok.. muahaha~

Playboy
- title ni paling aku salu dapat.. dari aku kat sekolah menengah sampai laa aku kat Kolej.. hmm~ aku ni pemalu nak mati, macam mane laaa nk jadik playboy.. usha pompan pon xpandai.. nak wat ayat gula tok usha aweq pon, aku rase macam geli ngan ucapan gula tu.. aku stori satu stori la kat korang.. dolu aku sekolah.. aku terselisih la ngan sorang pompan ni kat tandas.. *maksod aku depan tandas la.. xkan lam tandas lak..* balek skola, aku on9 frendster *zaman ritu popular FS.. FB xde ag* , Ade orang komen aku.. daq tu tanye, aku ni kapel ke ngan daq pompan yang aku selisih tandas tadi.. huh~ selisih pon korang da assume aku kapel ek? pelik aku..

Pelik
- haha.. ramai gak orang cakap aku ni pelik.. korang xtau bezakan pelik ngan limited edition ke? aku rase xramai orang yang berperangai macam aku.. tah laa.. abah aku pon pernah kate, pas aku eksiden, ade skru tanggal kat otak aku.. tu yang aku ni macam xbetol siket.. aku ni suke kelainan.. bese orang pas clash, akan gemar isap rokok.. aku lak, quit rokok pas clash.. siyes, aku ni bukan spesies manusia yang normal.. aku xsuke mende slaptik.. haha

Sombong
-sombong? maybe korang xreti bezakan antara sombong ngan malu kot.. aku ni sebenarnye pemalu.. dan xfrendly ngan orang yang aku xkenal.. *adeh.. xkan aku nak senyum kat orang yang aku xkenal.. kang korang cakap aku gile pulak.. sombong aku sedap didengar drpd gile kot* orang yang rapat ngan aku jek tau macamane pangai aku.. lau korang layan aku, sampai suboh pon lom tentu aku akan habes kan citer aku.. tapi siyesly, aku mmg suke wat muke sombong..

Kutok
- yeah.. aku ni mmg suke kutok orang.. aku ag banyak mengutok dari memuji.. dan aku pon lebih suke dikutuk dari dipuji.. knape aku suke dikutok? daripade kutukkan tu la kite tau akan kelemahan kite dan kite akan perbaikinye supaye orang xkutok kite ag.. knape lak orang xsuke dipuji? cuz aku xmo dibuai ngan perasaan takbur.. bese kite akan kembang bile dipuji.. aku lau boleh, aku xmo tunjuk mende baek yang aku buat dan lau leh, sumer mende jahat yang aku wat lak orang nampak.. cuz teguran ag bermakne dari pujian..

banyak ag mende yang pernah orang kate kat aku.. tp, aku ni xske lak nak amek pot ngan ape yang orang kate.. mulut tempayan tu keh tutop.. mulut manusia ni mmg susah nak tutup selagi hayat dikandung badan.. tapi, aku xkesah pon korang nk cakap aku ni playboy ke, playDOH ke, yang penting, aku tau, ade gak orang citer sal aku.. maknenye, ade gak laa orang berminat cter sal aku.. aku akhiri dengan petikan dialog yang ade kat lagu monologue-tiada kate secantek bahase...

biar semuanye tidak bergerak
biar semuanya tidak berubah
seperti air dan sungai
supaya cinta tetap abadi

No comments: