Sunday 20 March 2011

Perpisahan Ini~

Assalamualaikum dan Salam Ukhwah~

Jam di laptop bru kol 3.31am.. Sok hari ahd.. so, xkeje.. wuu~ akhernye aku berjaye menghabeskan mase seminggu di KPJ Ampang Princess~
Perpisahan ini? korg pernah dengo x lagu tu? di dendangkan oleh 1st Edition ft Aizat.. korg xkenal 1st Edition ke? 1st Edition ni artis dari sebuah rancagan realiti yg di terbitkan oleh media prima, GANGSTARZ.. tau? xtau ag? hmm~ korg kenal Aril AF? yg nyanyi lagu menatap matamu tuu.. haa~ hok tu laa aril.. tp ape kena-keni Aril ni ngan 1st Edition? sebenarnye Aril dolu ahli kumpulan 1st Edition ni.. n lirik lagu perpisahan ini lak macam ditujukan pade Aril.. tp, maybe ade maksod tersembunyi yg laen laa.. best woo lagu ni.. sayu jek dengo.. Da lame aku xupdated lagu2 melayu ni.. cuz aku dok layan lagu indon jek.. bukan nye aku xmo support our local music..cume aku da lagi sebati ngan Genre yg di bawa oleh Band2 Indon ni~  wat mase ni aku dok resit2 jek lagu ni.. wuu~ resit.. xmo gune word ni~ bahaye.. so, try laa dengo lagu ni oke.. vokal mmg mantap.. *cam suare indon* aku xmo akhiri rapuan aku ni ngan pantun.. aku akhiri dengan lirik lagu Perpisahan ini~

Perpisahan Ini - 1st Edition ft Aizat Amdan

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

No comments: