Monday 14 March 2011

macam s**l~

Assalamualaikom dan salam Ukhwah~

wuu~ 1st day kat KPJ Ampang Princess~ semalam msok ostel lam kol 11 lelebih gitu.. cuz mencarik kasot itam.. lame gile carik kasot.. akhernye dapat kasot kat dontown Cheras.. Adidas itam ade memerah siket.. aku ingat kesengsaraan aku sampai di situ jek.. upenye bile masok ostel, ag menimpe2 bencana.. tp xpe.. kne tenang.. ostel da ah xde almari.. haishh~ mane aku nk letak bebaju aku sumer? toilet pon agak macam haram.. haish~ lame ni aku mengSTAY kat sini.. wuu~ pastu dapat lak katel yg belah atas.. da la shaking2.. tdo pon xlena.. bru nk mmpi, da ade Hon2.. kol 3 lelebih pon korg nak maen Hon ke? 
Bgon pg, *pagi laa sangat* tgu turn nk mandi.. rase nk berak sangat kuat.. tp malas nk menunggu, teros aku batal kan niat.. then p menapak.. tp xpe laa.. bukan jaoh pon.. p cafe.. wuu~ terBAEKK~ harge makanan n minuman kat sane murah.. ngee~ dapat minom Teh beng sedappp~ pas makan, p Masok kandang Pamasi.. wuu~ besoo.. macam 7E.. cam bese laa.. 1st day ni sumer lemau jek.. aku pon xtau nk wat ape.. susunan ubat yg agak serabot.. bersepah-sapah suasana ostel nye.. aku tgok, mende yg staff buat dikala matahari xxkuokan haba sgt tu, dorg dok refill ubat2.. wuu~ aku tgok jek laa.. bukan aku jek tgokk.. Abg long, PokCik n Boyah pon tgok gak.. blaa blaa blaa, da rehat.. pastu kol 2-5ptg tu cam lame jek.. tp xpe.. yg penting, aku da abes kan mase sehari.. da tgl 2bulan 13ari.. =)  balek keje, ujan lak.. tgu kat cafe, then, balek redah ujan rerenyai.. sampai ostel, teros tdo kat katel shaking2 tuu.. wuu~ lena a. katel shaking2 da macam bebi punye tempat tdo da.. cam ade org dok enjot2 kan plak.. ngee~ penat laa nk taip.. mari berpantun..

*ari ni xde kelas
nk berpantun pon malas*

Bye2~

No comments: