Tuesday, 29 March 2011

Bicara Tentang Wanita~

Assalamualaikum dan Salam Ukhwah~

Jom kite bicare pasal wanita.. sejak da naek umo jadik 19 ni an, rase cam diri ni da matang sangat2 da.. lalala~ tp, da 23 tahun da aku idop *even umo aku 19* tapi, aku tetap ade persoalan terhadap wanita ni.. 1st, korang mesti biasa dengar yang ade wanita yang phobia or allergic ngan darah? tapi, bile ade laki yang phobia ngan darah, kite akan pikir yang laki ni jenis penakut.. bagi aku, aku lagi xpelik kalau dengo kaum laki yang phobia ngan darah.. cuz laki jarang menglibatkan diri dalam aktiviti darah ni.. Knape mesti ade wanita yang phobia ngan darah? sedangkan mereka membuang darah tetiap bulan.. tp, still ade yang phobia ngan darah.. cube korang pk, camne wanita yang phobia ngan darah ni tukor tuala wanita die tu? xkan nk tuko satu pampers, pengsan sampai 6x cuz phobia ngan darah?

2nd, knape pompan kalau jumpe cermin, mesti nk betolkan tudong? huu~ mende ni sebenarnye bagus.. taim nk tunggu pintu lif terbukak, dorang isi mase dorang ngan betolkan tudong.. tu kire yang senonoh ag.. yang aku rase cam xsenonoh bile pompan betulkan tudung kat cermin pintu yang gelap tu.. korang xtaukah, orang yang ade kat dalam bilik tu leh lihat gelagat anda betolkan tudong? siap bebengotkan muke ag..

3rd, betolkah wanita mempunyai sifat penyabor yang tgi? wuu~ aku rase, laki ag penyabo dari kaum wanita.. ini telah dibuktikan oleh Abah aku sendirik.. Kejadian ini berlaku taim adek aku masih kecil.. taim memalam tu, lau adek aku nanges, mesti mak aku yang bangon untuk buat susu adek aku.. Abah aku relaks jek ngan tidonye.. die sabo jek even adek aku nanges terjerit2..

4th, knape pompan takot sangat gemok? yang gemok tu da sah2 la gemok an.. yang xberape nak gemok ni pon takot gemok.. korang tau x bezakan antara gemok n buncit? lau pas makan, perot membeso, tu buncet namenye.. pas berak, susut laa balek perotnyee~

huu~ penat nk tulis.. nk p makan jap.. eh, kat sini, aku ingin nyatakan, watak si EFFA tu bukan gf aku pon.. tu cume jelmaan Fantasi si Yen jekk.. =)

cantik luar cantik dalam
selamat malam

2 comments:

Nurfazilah Cipa said...

haha!gle lwk yg part wt susu adk uh.tu bkn saba la.tu tdo xsda..hehe~:p

aRuLnIezam said...

nate gilo...jiwang siot...