Sunday 13 March 2011

Bye2 Kluag Hye2 Kolompor~

Wuu~ coti da abes..so, kne balek kl.. cuz aku clinical attachment kat KPJ Ampang Puteri~ wuu~ lame tuu.. start senin ni, sampailaaaaa akher bulan 5.. da xbleh bgon pas zohor la ginii.. wuu~ xdapat men game ngan kawan2 seGAMERS aku.. xleh lepak CC sampai pg.. xdapat makan roti tampal kat mamak.. xdapat tgok bola sampai suboh.. xdapat tdo kat tilam spring ag.. xdapat sepahkan bilek.. n yg paling pntg, xdapat menunggang EGOlution akuu.. *lau ade umo yg pnjg,jumpe ag awal bulan 6 t cek EGOlution ku* aku lom tgok merong Mahawangse ag.. kembor siang pon xdonlod ag.. heishh~ ni sumer salah brotbret aku ni.. line selaju sipot oink2~ tp xpe.. even ko sipot pon, ko laa menatang paling setia temani aku.. =)
Sedo xsedo, da masok 2011 da kite ek? *da masok bulan 3 bru nk sedo* Ape laa istimewanye bulan 3.. wuu~ i like bulan 3.. bulan 3, Formula 1 akan membuka tirainye.. bulan 3, mega SALE.. bulan 3, final RajaLawak.. ape ag ade ngan Bulan 3?? huhuhu.. Bulan 3, yg aku nanti2 kan adelahhhhh, *besday aku yg ke 19.. taon ni aku 19 thon oke..* da masok bulan 3.. bermakne, tgl ag, *12 - 3 = 9* haa~ 9bulan ag tgl tok melangsaikan mase study aku ni.. so, aku da leh kire2 da, sape aku setahon yg akan datang.. ngee~ 9 bulan bukan waktu yg lame.. kejap jek.. tolak sabtu ahad ag.. tolak mase makan, tdo.. tolak mase p toilet, basoh baju.. tolak mase maen game, on9.. tolak cuti-cutan *rasenye, tahon ni aku cam byk cuti jek* after calculate, tgl sebulan jek aku nk abes study.. haha~
Aku penat..bru sampai an.. even abg aku yg drive, tp, aku penat gak laa.. akher kate, kepade all cohort FOUReans, wat la keje bebetol.. xmo bikin masalah kat spital.. kite wat jahat kat Kolej jek.. gud luck.. kepade kolej, nantikan kemunculan kami pade bulan 7 t.. xlupe, takziah kepade Jepon.. teringat lak taim 26Dis2004.. mesia di lande tsunami.. Malaysia yg anti-bencana Alam pon terkene tempias, inikan pula Jepon yg ade kat lingkaran maut.. n korg sumer, lihatlah keindahan bencana Alam.. sekelip mate jek leh musnah segale.. n bencana alam dtgnye tanpe di duga.. bencana alam memberi kite peluang tok wat amal kebajikan.. so, selamat beramal.. arini ari dorg.. sok luse maybe ari kite.. pade org yg derma2 baju tok mangse kat jepon tu, anda derma laa kat tmpat yg btol.. if derma kat tempat yg salah, silap2, bju anda leh didapati di bundle2 yg terdekat.. akher kate, jom berpantun..

*soklan exam kena jawab semua
Bye-bye semua                         *

No comments: