Tuesday 8 March 2011

# 1st Entri

Assalamualaikum n Salam Universal,

Aku bukan bek sgt tok bahasekan diri aku, sye dan aku bukan jahat sgt tok bhsekan diri aku, gua.. aku average jek.. so, ni 1st entri aku.. ayat bese yg aku dengo kat blog or FB, "ni blog aku,so,sukati aku laa nk tulis ape pon".. sbg sorg yg ske kelainan, aku ag ske frasa "ini mmg blog kawan2 pon..so,ske ati korg la nk wat pe yg korg ske"..
Sbg seorg NOOB lam blog ni, aku harap kawan2 yg otai blog ni leh laa ajo aku yg newbie ni.. bese la..bru ag,mestila kurang ajo an.. lau aku xkurg ajo, da lame da aku jdik tutor korg.. so, aku budak bru blajo..lau salah tolong jolokkan.. Haa~ nmpk.. kurg ajo kan? so, cecepat la korg ajo aku..
Knape tetibe aku create blog ni? aku mendapat hidayah tok mengCreate blog ni apebile mase aku bersame LapTop ku ag pnjg dr mase aku bersame mmpi2 ku.. tp,xtau laa ann..bape lame aku rajen mengUpdate blog aku ni.. tah2 setahun depan da xde da blog aku ni..maybe sebulan depan or seminggu depan, or esok luse aku da malas da.. bese laa an..malas tertanam dalam sanubari tiap insan..even Juliana Evans pon, still ade sikap malas ni..
Nothing is NOTHING.. ape tu?aku ske frasa ni.. cam nk wat bju jek.. yelaa.. kan byk bju kat paso malam yg ske tulis2 tu.. macam, "awak xperasan sye sbb awk perasan awak cantek" , "awak perasan saya selalu tengok awak tapi awak buat2 xperasan cuz takot sye suruh bayor balek utang sye" dan bagai.. aku ske frasa "nothing is nothing" cuz ia sebahagian dr idop.. lau kite xwat pape,so,xdapat la pape.. so, kne laa buat sumting tuk ubah kehidupan kite yg nothing if do nothing,, n bile kite wat sumting lak, kne lak berani hadapi risiko nye.. jgn laa da wat sesuatu, tp takot nk hadapi risikonye..

haa~ ni sbg permulaan.. Pasni maybe aku introduce myself lak.. aku akhiri ngan sebuah pantun..
pecah kaca pecah gelas
suda bace harap kutip balek gelas yg korg pecahkan tuu~

tankz cuz bace.. =)

No comments: