Wednesday 9 March 2011

About Me??

Korg kenal aku? xkenal an? an? xkenal maka xcinta.. haha.. OffiSial name aku, Yen.. Name kat IC lak, Mohd Zaharin bin Zainal Abidin.. Abah aku penyanyi??pemain bola sepak?? sukati korg laa..yg pnting, abah aku lelaki.. tp, aku bukan nk citer sal abah aku.. aku nk cter sal aku laa... =.='
Aku laher kat Mentakab, Pahang.. 28mac1988.. tp, umo aku taon ni, 19 oke.. knape 19?? *no reason* ..
Aku ni seorang yang pelik.. org la yg cakap.. aku pon xtau asal org cakap aku pelik.. aku minat tgok bola sepak.. tp aku xske kat sumer penjage gol.. cuz dorg berpikir xsame ngan aku.. aku ni ske pk di luar kotak..luar kotak..bukan luar otak.. tp, penjage gol ni ske pk di dalam kotak.. cuz position dorg dalam kotak penalti.. lau dorg pk luo kotak macam aku, sape nk jage pintu gol tu?? tp, bukan sal kotak aku nk cter..aku nk cter sal aku laa.. =.='
Aku ni aku..cuz aku bukan korg.."aku xhensem cam pakwe korg".. *frasa kat t-shirt yg jual kat paso malam* .. muke aku cume macam Felix AF maen panas jek.. cuz aku rase lau aku cerah siket, muke aku mesti cam Felix AF.. aku ni ske cakap ape aku nk cakap.. lau aku nk cakap A, aku cakap la A.. aku xkan cakap B.. even ucapan aku tu akan mengguris ati yg lara,aku akan cakap gak.. xreti lak aku nk hepo-hepokrit ni.. haa~ korg nk tau mende yg korg xtau sal aku??
Aku ni pemalu tauu.. *blushing* ..xcaye? lantak p la nk caye ke x.. huhu.. org yg xkenal aku mesti akan cakap aku sombong.. adeh~ dah aku xkenal, xkan aku nk mesra2 ngan org yg aku xkenal tu.. tp yg knal aku, mesti korg menyesal kawan ngan aku cuz terpakse melayan karenah aku yg korg cakap pelik ni.. =.='
okeh..da malas cter sal aku.. hehe.. Blog ni aku xkan isi sal aku semate2 jek.. ni kan blog kawanKAWAN.. so, aku akan selitkan pasal isu semase, pandangan aku, n pape jek.. akher kate dr aku, cam biasa laa an.. *even bru 2 entri aku post* .. aku akhiri ngan pantun..

Pak Imam Pak Lebai
Bye Bye..

No comments: