Sunday 27 March 2011

Blog Aku Blog Anda Semua~

cerita tentang blog :
Blog ini mengisahkan Fantasi aku yang always merapu.. Pasal diri aku lak? emmm.. kadang2 jek aku cter k.. Aku ni xske nak menempuhi hidop ngan care yang remeh.. So, ape yang berlaku kat aku, aku akan abaikan jek~ Xamek pot sangat..

tujuan anda blogging :
Tujuan aku blogging ni lak untuk, berkongsi ape yang ade lam otak aku ni.. Care aku berpikir.. Dan care aku merapu.. tp, ape yang aku rapukan ni mengikut logik akal.. aku bukan wat rapuan kosong.. ade maksod yang tersirat dalam semua rapuan aku tu.. selain itu, tujuan blog aku ni diCREATE adelah untuk korang bergelak.. untuk korang release tension korang.. di kala korang berada di blog aku ni, ketepikan la sumer masalah korang.. Ketawa adelah penyelesai sumer masalah.. dan ketawa leh membuatkan peredaran darah korang berjalan lancar.. ini dinamakan, humorTHERAPY~

harapan untuk blog :
aku harap, maken banyak laa yg akan jadik follower blog aku ni.. sebab, blog ni bukan pasal diari harian aku semate2.. aku akan jadikannye medium release tension korang..

pesanan :
Untuk pemBLOG, if korang ade masalah, xpaya la sekadar tulis kat Blog.. Blog ni tok korang luah kan segala, tp, tok selesaikannye kne laa menggunakan kekreatifan otak korang.. Lau berdendam ngan seseorang, bek selesaikan di luar.. cuz, xsemestinye orang yang berdendam ngan dorang tu bace blog korang...

No comments: