Saturday 25 June 2011

SEPAH terbaekk~

Assalamualaikum dan salam Berlapekk~

hehe~ Seperti yang sedia maklum, Kumpulan Sepah yang berasal dari Johor telah Menjuarai MaharajaLawak.. Hik2~ Siyes, aku memang xpercaya Sepah boleh menjuarai Maharaja Lawak.. Kumpulan Sepah sangat Konsisten dari minggu Pertama sehinggalah Minggu ke-13.. Walaupon persembahan Sepah konsisten, mereka tetap berade pade kedudukan ke-2 kerana keKONSISTENan dorang dibayangi Kumpulan yang mempunyai pengaruh n populariti yang sangat tinggi iaitu JOZAN..

Jozan adelah sebuah kumpulan yang Baek.. Tapi, aku yang memang da lame mengikuti Lawak Jozan ni da naek muak dengan lawak2 yang dipersembahkan oleh Jozan ni.. Da macam xde modal sampai Jozan ni suke sangat mengulang2 lawak yang mereka buat.. Contohnye watak Ah Cai yang dibawe oleh Johan.. Kat Raja Lawak musim berape tah, watak si Ah Cai ni dijelmakan oleh Johan untuk menutup undi. Kat rancangan Oh Yeah! pon Johan ade bawak watak Ah Cai.. n dari minggu pertame lagi aku da agak yang watak Ah Cai ni akan menjadik pertaruhan Johan untuk membuat penonton Gelak.. xde modal kah untuk melawak? banyak lagi Lawak mereka yang mereka recycle..

Sepah pule sering menampilkan lawak yang penuh keMELAYUan.. mempunyai variasi lawak.. xbergantung kepade 1 watak seperti watak si AH Cai.. Aktiviti Rewang, Bidan, Khatan dan macam2 lagi lawak yang mempunyai kualiti da original.. Dan persembahan Sepah pade malam semalam pon lagi dapat sambutan gelak ketawe penonton.. Gelak Tawa penonton da boleh menentukan kemenangan SEPAH.. Kalaulah semalam SEPAH diTempat ke 2 sekalipon, SEPAH tetap no 1 dihati jutaan penonton.. Tapi ape boleh buat, SEPAH memang layak bergelar juara MAHARAJALAWAK.. SEPAH memang menjadik kebanggaan orang Johor, tapi perlu diingat, bukan Orang Johor jek yang undi mereka, 1 Malaysia undi SEPAH.. =)

Pasni da xde laa modal untuk bergelar ketawa.. hik2~

1 comment:

baca dan senyum said...

sepah memang terbaik!