Saturday, 25 June 2011

Selamat Hari Laher Zainal Abidin~

Assalamualaikum dan Salam Kerukk~

hik2~ korang tau x ape makne salam Keruk? Salam keruk tu salam yang disertai dengan duit.. Macam kat Majlis Kawen.. huhu.. Tapi bukan nak cerite pasal Kawen.. Nak cerita Pasal Encek Zainal Abidin ni.. Die adelah Abah aku.. hik2~ 58tahon yang lalu, die telah dilahirkan di sebuah tempat di Area Johor.. wuu~ Abah aku adelah askar pencen.. Beliau pencen setelah menduduki pangkat Pegawai Waran 1.. hik2.. Hebat x Abah aku? Badan kecik tapi berpangkat Beso..

Aku sayang Abah aku.. Abah aku sporting cuz die xpernah membebel pon kalau aku balik rumah taim Azan Suboh berkumandang.. Abah aku xmembebel bukan sebab die xsayang aku.. Abah aku xmembebel cuz abah aku percaya yang aku ni bukan orang yang suka mengamalkan budaya yang xsehat seperti merempit,menageh dadah or menageh simpati kat tepi jambatan.. Aku berseh oke.. so, die xpernah mempertikaikan kenapa aku balik dikala Subuh berkumandang.. Saya sayang Abah saye..

Akher tahon ni aku abes stadi.. so, tahun depan da leh simpan dwet untuk beli hadiah untuk Abah aku.. =) Tankz cuz selalu belikan Yen aer berkarbonat dan belikan Yen putu Mayam.. Hik2.. Abah aku memang tau selera aku.. terbaekk kan Abah aku? hik2~ sekian~

2 comments:

cik husna said...

selamat hari lahir ayah yen :)

MistaZaharin said...

abah Yen la.. hehe.. tankz cek husna~ =)