Friday 27 May 2011

Bye KPJ Ampang Princess~

Assalamualaikum dan Selamat lahh korang b4 korang xselamat~

27 May 2011 adelah last day aku kat KPJ Ampang Princess.. Lepas 11weeks kat sini, akhernye, kami mengucapkan salam bye2 gak kepade semua staff yang ade kene mengene kepade kami di Ampang Princess nii.. Jutaan Thank you pade semua staff Pharmacy dan juga staff2 di Store Pharmacy.. Paling Thank You kat Preceptor kami, Abang Fad *da abes posting, tapi maseh xdapat info kenape dipanggil Abg Fad even namenye rusaidi* kerana bagi markah clinical appraisal n reflective diary yang memberangsangkan.. Dapat gak luangkan mase beberapa minit bersame kami even sedang menunggu pengeluaran anak beliau.. Terima love gak pade kepale Store, Kak Put cuz bagi kami pen yang banyak.. time kaseh gak pade semua staff store yang laen cuz bagi kami wat minuman di sane.. Suasana store memang sangat best.. dengan bebelan kak Put yang kekonpem aku akan rindu.. korang memang sempoii~

Kepade staff Pharmacy yang banyak membantu kami.. Time kaseh pade kak Nana cuz bagi cokelat.. Kak Nana macam nak nanges tadi.. aku sedih gak cuz aku rapat ngan kak Nana.. Pasni, xde sape laa nak cecocok pinggang aku.. pade staff yang dok gelar aku TOMOK.. tang mane tah yang same ngan tomok.. kekonpem tomok bangge laa cuz dorang samekan aku ngan Tomok.. Time Kaseh pade Kak Linda, kak tukang amek nombor yang paling peramah.. cuz bagi kami Nasik Lemak yang sangat byk kuantiti nasiknye sampai mengah nak abeskan *orang belanja, kene laa abeskan.. =) * Time kaseh pade semua yang terlibat belanje kami..  Time Laseh gak pade geng2 baju putih cuz bagi aku set MekDi.. siap free cawan ag.. =)

Banyak yang aku buat taim posting ni.. cuz, aku rase, taim belajo ni laa aku nak dok carik pengalaman.. t da keje, dok bagi ubat kat patient jek.. bosan tuu.. Aku p posting bukan sekadar nak dok kat outpatient pharmacy jek.. cuz da memang familiar sangat.. asal posting jek kene wat outpatient pharmacy.. muak lak aku.. so, untuk tambah pengalaman, aku keje laa kat inpatient pharmacy n store.. untuk mempelbagaikan ag pengalaman aku.. sok aku balik Kluang cuz nak praktikal kat Retail Pharmacy lak.. malas nyee akuuu.. hantu malas n hantu saket aku ade ag kat badan aku.. daa saket tekak seminggu da ni.. aduii~ semoge perjalanan esok berjalan dengan lancar.. Amin~

No comments: