Friday, 6 May 2011

Yen si Playboy?

Assalamualaikum dan Salam Ampang~

Hii~ Playboy.. Play=main.. Boy=lelaki.. PlayBoy= Main lelaki.. hik2.. so, kekonpem laaa aku bukan Playboy an.. Watpe laaa nak maen lelaki.. aku maseh di jalan yang lurus lagi ni.. Im not gay.. hik2~ Tapi Playboy yang dimaksodkan oleh omputeh bermaksod, lelaki yang suke berfoya2.. wuu~ dalam bahase melayu bukan maen panjang lagi.. lam bahase omputeh, satu word jek jadik.. so? Ini menunjukkan orang melayu lagi rajen dari omputeh ni.. so, kenape kite xleh semaju omputeh sedangkan kite lebih rajen daripade mereka.. Jawapannye? search laa google.. mane tau ade jawapannye.. hik2~

Berbalek pade tajuk oke.. Ko ni lebih banyak mengarut daripade isik untuk tajuk sebenar.. ko ingat ko pemilik belog ni, ko bagos sangat laa?? huh~ marah diri sendirik pulak.. Benarkah si Yen ni adelah Playboy? hahahaha~  Kenape korang suke cop aku Playboy aka Romeo ek? jawapannye? Mesti bagi korang, aku ni hensem n sangat kacak kan? tu yang banyak orang cakap aku ni playboy ek? hik2.. Yelaa.. kalau aku ni xhensem, xkan aku kene cop Playboy kan? Biasa laa orang kite ni.. xleh tengok orang lebih siket.. Asal hensem jek playboy.. Asal kacak jek Romeo.. sebab tu laa omputeh ag maju dari orang kite.. Orang kite ni rajen dalam semua hal.. rajen bergosip, rajen mengFitnah.. tapi xpe laaa.. Fitnah paling besar dalam dunia ni adelah Dajal.. so, setakat Fitnah kecil2an pon kite da goyang, camne nak menghadapi Fitnah yang paling Dashat tu kan? =) *eja dashat macamane ek? dasyat ke dashat?* 


Sebab ke-3? ade ke sebab ke-3? sebab ke-2 pon belom ag, da nak masok sebab ke-3.. relax2.. pelan2 kayuh.. sebab ke-2... sifat2 romeo n Playboy adelah, mempunyai susunan ayat yang manes, lemak berkrim dan disukai ramai.. wuu~ korang cakap aku ni playboy cuz ayat aku ni manes ke? huhu.. Manes laa kot, sebab tu ade orang cop aku ni romeo.. hik2~ lau masam, xkan laa aku digelar Romeo lak.. =) Yang kenal aku jek tau ayat aku ni manes ke x.. hik2~ Lau hati xcukop kering, xpaya laa nak kawan ngan aku.. huhu.. Aku ni mulot celupar.. aku pon xtau manes mane ayat aku nii sampai ade orang cakap aku ni romeo.. =.=!

sebab ke-3? Korang pernah dengar lagu wali band x? tajuk lagu tu, Jangan Tuduh Aku .. pernah dengo x?? Kalau xpernah dengar p laa donlod kat 4shared.. ade Internet dok maen Pesbuk jek.. Camne kite nak maju.. Berbalek pade tajuk diatas.. Kalau laaa si A ni bukan Playboy, tapi ade gak orang yang tuduh die ni playboy, lame2 si A ni akan jadik playboy gak.. yelaa.. tiap kate2 kan doa.. kalau da 40 orang yang tuduh si A ni playboy, so, akan jadik laa playboy kan..

Tapi aku memang xamek pot pon lau orang cakap aku ni romeo.. aku ni suke pikir +ve.. siyes, aku xleh salahkan sape2 kalau ade yang tuduh aku ni romeo.. daa aku ni Hensem kan, terpakse laa terime dugaan .. Memang ni laaa dugaan kalau da jadik orang yang Hensem ni.. so, xleh laa aku nak salahkan orang yang tuduh aku.. =) think +ve wehh~ biaq laa orang cakap kite ni masok bakul angkat sendirik ..  da xde orang nak angkatkan kite angkat laa sendirik.. xkan nak tunggu orang angkatkan lak.. hik2~

No comments: