Thursday 19 May 2011

Lagu baru~


Assalamualaikum dan Salam berlapekk~
Arini ade lagu baru kat Blog aku.. hik2.. lagu ini telah menjadik OST untuk filem NurKaseh The Movie.. Filem yang baru ditayangkan di pawagam pade arini, 19mei2011.. Cerita ini di Moviekan setelah mendapat sambutan yang menggalakkan oleh penonton.. seramai 19juta penonton telah mengikuti cerite Nurkaseh yang ditayangkan di TV3.. sentuhan Kaber Bhatia kan.. memang meletup laa.. Orang cakap, Nurkaseh ni adelah kisah cinta agung.. yeke? Agung cuz islamik jek kot.. even pelakon die pakai tudung xsempurne tapi citer ni tetap di cop islamik.. pakai tudung.. tapi xtutop dade.. lantak p laa.. tapi aku rase Adamaya lagi kisah cinte agung.. tapi yelaa kann.. Lisa Surihani xpakai tudong, so xislamik, so xdapat laa di cop kisah cinte teragung.. so, ape2 pon, marilah kite memeriahkan industri perFileman kite yang semaken banyak menumbuhkan Filem2 box Office.. sekian~

Tanpamu – Sabhi Saddi & Helena
Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus
Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

No comments: